ونیر لمینت کامپوزیت سرامیکی چند سال برایمان عمر میکنید

کامپوزیت دندان چقدر طول میکشد رنگ های کامپوزیت دندان پایز 1401 ویزه مهر و آبان 2022

ونیر لمینت کامپوزیت سرامیکی چند سال برایمان عمر میکنید

کامپوزیت دندان چقدر طول میکشد رنگ های کامپوزیت دندان پایز 1401 ویزه مهر و آبان 2022

جنس لمینت اسنپ آن اسمایل از چیه ایا نیاز به مراقبت هم دارد

لمینت متحرک نوعی زیبایی دندانی مباشد که  افراد می توانند برای مدت محدودی از آن استفاده کنند. لمینت  اسنپ  فرصتی برای لذت بردن از لبخندی زیبا برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه درمان دائمی را ندارند فراهم می کند.در این روش موقت پلاک روی مینای دندان قرار می گیرد و از مرز لثه عبور نمی کند. لمینت  سیار می تواند برخی از مشکلات ظاهری دندان های شما را پوشش دهد. از جمله این مشکلات می توان به زرد شدن دندان ها، فاصله بین دندان ها، عدم تقارن و شکستگی ها اشاره کرد.



جنس لمینت اسنپ آن اسمایل از چیه




جنس لمینت اسنپ آن اسمایل از چیه :


جنس لمینت‌ از رزین شده است. این ماده در ساخت کابین‌های هواپیما استفاده می‌شود. هر چند نباید از این خمیر توقعاتی در حد لمینت ثابت داشته باشید و ممکن است برخی ها از طعم خمیر خوششان نیایید اما طبیعتا به مرور عادت خواهید کرد و نکته بعدی این خمیر بعد سفت شدن کاملا سخت نخواهد شد چون اگر کاملا سفت شود به دندان شما فشار وارد خواهد کرد چون این لمینت بر خلاف لمینت دائمی یکپارچه روی دندان قرار میگرد و تکه تیکه نیست پس اگر منعطف است برای این است که راحت روی دندان شما جا شود.



تفاوت اسنپ آن اسمایل خانگی و لابراتواری



تفاوت اسنپ آن اسمایل خانگی و لابراتواری:


در بازار دو نوع لمینت داریم یکی خانگی که همان طور که از اسمش پیداست در خانه قالب گیری میشود و قیمت ارزانی دارد و یکی هم در لابراتوار دندان سازی که قیمت بالایی دارد لمینت تهیه شده در آزمایشگاه‌ها به صورت سفارشی برای دندان‌ها و فک شما آماده می‌شود خمیر لمینت اسنپ آن اسمایل‌ خانگی با نوشیدن مایعات  گرم از حالت سفت خارج می‌شود اما لمینت‌ لابراتواری کاملاً اندازهٔ دندان‌های شما ساخته می‌شوند و در اثر گرما هیچ گونه تغییری پیدا نمیکند که طبیعتا قیمت بالایی خواهد داشت  اما اگر با لمینت خانگی مواد غذایی استفاده نشود مشکلی نخواهید داشت.



عمر لمینت کامپوزیت سرامیکی دائمی و موقت  چند سال  است




عمر لمینت کامپوزیت سرامیکی دائمی و موقت  چند سال  است :


معمولا نمیشود گفت عمر این لمینت ها مثلا دائمی چقدر است اما عمر لمینت بستگی به میزان سالم بودن دندان شما دارد مثلا لمینت حدود 15 سال که میتواند کمتر و بیشتر هم باشد و کامپوزیت 6 سال که باز هم میتواند کمتر و بیشتر هم باشد لمینت متحرک خانگی 1 سال که میتوانید کمتر و بیشتر هم باشد اما لمینت متحرک لابراتوری گفته شده 4 سال که باز هم میتواند کمتر و بیشتر هم باشد.





جمع بندی :


پس از استفاده از لمینت حتما  از یک مسواک نرم برای شستشو با آب و صابون مایع استفاده کنید. استفاده از خمیر دندان توصیه نمی شود زیرا لمینت دارای ذرات ساینده داردتمیز کردن لمینت متحرک بعد هر استفاده باید انجام بپذیرد. به خاطر این که لمینت متحر برای اتصال آنها به مینای دندان از چسب استفاده نمی شود. این امر خطر پوسیدگی را با وارد کردن میکروب ها و بقایای مواد غذایی به شکاف بین دندان ها و لمینت افزایش می دهد چون شما هر چقدر با دندان خود دسوت باشید و ازش مراقبت نمایید همیشه سفید و زیبا خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد