ونیر لمینت کامپوزیت سرامیکی چند سال برایمان عمر میکنید

کامپوزیت دندان چقدر طول میکشد رنگ های کامپوزیت دندان پایز 1401 ویزه مهر و آبان 2022

ونیر لمینت کامپوزیت سرامیکی چند سال برایمان عمر میکنید

کامپوزیت دندان چقدر طول میکشد رنگ های کامپوزیت دندان پایز 1401 ویزه مهر و آبان 2022

عمر ونیر لمینت کامپوزیت چقدر است و ایا عوراض خطرناکی دارد

برای پاسخگویی به نیازها و ترجیحات بسیاری از بیماران، ما در دندانپزشکی خانواده پرنس ویلیام دو مورد از متداول ترین مواد مورد استفاده برای روکش ها را به بیماران خود ارائه می دهیم: کامپوزیت و پرسلن. و برای تعیین اینکه کدام ماده برای یک بیمار خاص ایده آل است، در اینجا لیستی از تفاوت های آنها وجود دارد:اگر بیمار مراقبت های دهان و دندان را به درستی انجام دهد، ونیرهای چینی می توانند 10 تا 15 سال دوام داشته باشند، در حالی که ونیرهای کامپوزیت معمولاً 4 تا 8 سال دوام می آورند. اگرچه پرسلن شکننده به نظر می رسد، اما پس از چسباندن روی دندان بسیار بادوام می شود. از سوی دیگر، کامپوزیت نیز بادوام است اما بیشتر مستعد تراشه است. در صورتی که روکش چینی آسیب دیده باشد، بیمار باید پروتز را تعویض کند، در حالی که کامپوزیت ها قابل ترمیم هستند.



رزین کامپوزیت برای استفاده برای روکش ها ایده آل است زیرا این ماده می تواند دندان های واقعی را تقلید کند. با این حال، وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، روکش‌های چینی بیشترین شباهت را به دندان‌های طبیعی دارند. یکی از مزایای شگفت انگیز چینی مقاومت آن در برابر لکه است. اگر بیمار از روکش‌های چینی برای قوس‌های دندانی بالایی و پایینی خود استفاده کرده باشد، می‌تواند حتی بدون انجام درمان‌های سفیدکننده از دندان‌های سفید ماندگار لذت ببرد.



عمر ونیر لمینت کامپوزیت چقدر است و ایا عوراض خطرناکی دارد



بیا بخون و بیشتر بدون : انواع روشهای قالب گیری لمینت کامپوزیت متحرک دندان + توضیحات و کجا بخریم



بین دو گزینه روکش، سریعترین گزینه ای است که از رزین کامپوزیت استفاده می کند. استفاده از ونیرهای کامپوزیت تنها در یک نوبت انجام می شود. برای شروع، دندانپزشک رزینی را انتخاب می کند که بسیار شبیه سایه طبیعی دندان ها باشد. رزین روی دندان اعمال می شود، درمان می شود و سپس جلا می شود. پس از آن، بیمار می تواند از لبخند جدید و بهبود یافته خود لذت ببرد.


از طرفی روکش های چینی حداقل به دو نوبت نیاز دارند. اولین ویزیت زمانی است که یک لایه بسیار نازک از دندان را برمی دارند، قالب گیری می کنند و سوابق را برای ساخت به آزمایشگاه خارج از محل می فرستند. در حین انتظار، بیمار از روکش های موقت استفاده می کند. در نوبت دوم، پروتز موقت برای چسباندن روکش‌های دائمی برداشته می‌شود.




عمر ونیر لمینت کامپوزیت چقدر است و ایا عوراض خطرناکی دارد



در حالی که کارکنان داخلی ما متعهد به برتری بالینی و تمیزی هستند، ما همچنین با تیم نظافتچی حرفه‌ای دیگری کار می‌کنیم.تیم نظافت ما هر سطحی را تمیز می کند و کف های ما را تمیز می کند تا هر روز بکر بمانند. تیم داخلی ما با مسائل بالینی مانند استریلیزاسیون و ضد عفونی سروکار دارد. آنها همچنین از تیم نظافت حرفه ای برون سپاری ما کمک دریافت می کنند، که اطمینان حاصل می کنند که جراحی ما تا حد امکان تمیز و ایمن است.علاوه بر جراحی ما، ما همچنین از کارکنان خود انتظار داریم که تمیز و آماده برای شروع به محل کار برسند. ما بهداشت شخصی ضعیف را از کارکنان خود نمی پذیریم، بنابراین همیشه توسط فردی با استاندارد تمیزی بالا خدمات ارائه می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد